سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوچه ی نسیم

به نام خدا

سلام بر شما دوستان و همراهان گرامی. مدتی بود که در زمینه ی شعر کودک فعالیت داشتم. شاید از انتهای سال 89 به این سمت. در حیطه های مختلف شعر کودک سرک کشیدم.

اخیرا دو مجموعه شعر از سروده های کودکانه ی من توسط معاونت فرهنگی سازمان اوقاف کشور چاپ و در تیراژ هر کدام 10هزار نسخه در سراسر کشور منتشر شده است. خوشبختانه روند سرایش، تایید، ویراستاری، تصویرگری و چاپ و انتشار خیلی خوب و سریع انجام شد و کتابها توسط خیمه های معرفت سازمان اوقاف در سراسر کشور به دست مخاطبان اصلی خود رسید. تمامی نسخه های چاپ اول به گفته ی کارشناس مربوطه تمام شده و امیدوارم برای چاپهای بعدی اقدام شود.

کتاب شعر کودک مهمانی سروده محمدصادق خدایی

کتاب اول مهمانی نام دارد که 5 شعر کودکانه در موضوع ماه مبارک رمضان را برای مخاطب کودک دربرگرفته است. من قبل از این در این موضوع اثر مستقلی را ندیده بودم و سعی کردم ضمن بهره گیری از نشاط و سرزندگی کودکانه در حد امکان برکات و زیبایی‌های ماه رمضان را برای مخاطبان کوچک خودم شرح دهم. خانم معصومه کشایی مسئولیت تصویرگری این کتاب را بر عهده داشتند.

کتاب شعر کودک اجازه آی اجازه سروده محمدصادق خدایی

کتاب دوم من نامش هست اجازه آی اجازه که حاوی 5 شعر کودکانه در موضوع احترام به پدر و مادر است. تصویرگر این کتاب هم خانم معصومه کشایی هستند. در مجموعه ی مهمانی تلاش کردم که هنر و ویژگیهای زیباشناسی در کنار مفهوم و محتوا قرار بگیرد به نحوی که هیچ کدام غلبه پیدا نکنند.

امیدوارم که این دو کتاب بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. البته چندین مجموعه ی دیگر شعر کودک نیز در مراحل مختلف صفر تا صد! در اختیار دارم که به لطف خدا به مرور وارد بازار نشر خواهد شد.


پیروز و سربلند باشید...


نوشته شده در شنبه 93/5/18ساعت 11:40 عصر توسط محمدصادق خدایی نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin